شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

اسلایدر و بنر

در هر سایت فروشگاهی، چه ناپ‌کامرسی باشد و چه از CMS های دیگر استفاده نماید؛ بخش مهمی از فرایند اطلاع‌‎رسانی و تبلیغات توسط اسلایدر‎‌ها و بنرهای تبلیغاتی صورت می‌پذیرد.

از این رو شما در صفحات بیشتر سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، اسلایدهای تصاویر را مشاهده می‌کنید. قطعا برای هر کسب و کاری اطلاع رسانی به مشتریان یک پروسه مهم محسوب می‌شود.

تصور کنید شما کالایی را با بهترین قیمت در سایت خود قرار داده‌اید اما این کالا را توسط صفحات مختلف به کاربران معرفی نکرده‌اید. در این صورت قطعا فروش این کالا مطلوب نخواهد بود.

اما بیشتر سایت ها تلاش می‌کنند در بیشتر صفحات خود و حتی برای دسته بندی‌های محصولات از اسلایدر استفاده نمایند تا فروش و خدمات‌رسانی بهتری داشته باشند.

از این رو پلاگین های زیادی برای CMS قدرتمند ناپ‌کامرس تولید شده است که بیشتر این پلاگین‌ها بصورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است و شما برای استفاده از این قابلیت‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ای نخواهید داشت.

تنها موردی که شما باید موقع استفاده از این افزونه‌ها به آن توجه نمایید این است که قبل از دانلود این پلاگین‌ها از هماهنگ بودن آن‌ها با نسخه ناپ‌کامرس خود مطمئن شوید.

در زمینه پلاگین‌های ناپ‌کامرس این پلاگین‌ها قابلیت های زیادی به شما ارائه می‌دهند؛ اما در موارد خاص شما حتی این امکان را دارید که بدون استفاده از این پلاگین‌ها و با داشتن دانش برنامه نویسی محدودی، اسلایدر مورد نظر خود را به بخش‌های مختلف سایت خود اضافه کنید.

البته چنین روش‌هایی را ما تنها در مواردی برسی می‌کنیم که شما طرح یا ایده‌ای خاص داشته باشید و یا به دلایلی نخواهید از افزونه برای سایت خود استفاده نمایید. در هر صورت پلاگین‌های Nopcommerce مخصوصا برای نسخه 4.5 به بعد بسیار کامل و ارزان قیمت می‌باشند.