شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

محصول برچسب خورده با "افزونه ناپ کامرس"

فیلتر
در هر صفحه
اولین اپلیکیشن اندروید , ios فروشگاه ساز ناپ کامرس کاملا فارسی + سورس کد. مناسب برای توسعه دهندگان و صاحبان فروشگاه اینترنتی
2,000,000 تومان
ثبت نام کاربر با شماره موبایل به عنوان نام کاربری و سپس ارسال کد فعالسازی به شماره موبایل جهت فعالسازی حساب مشتری
1,500,000 تومان
فروشگاه ساز ناپ کامرس فارسی با تمامی امکانات مورد نیاز فارسی زبانان از جمله:انتخاب یک قالب زبان فارسی، درگاه های پرداخت ایرانی، تقویم شمسی و ...
800,000 تومان
این افزونه باعث تولید خودکار و پویای متا دیتا برای محصولات ، دسته ها و سازندگان می شود. با این افزونه به بهینه بودن سایت خود برای موتورهای جستجو کمک کنید.
تماس برای قیمت
نرم افزار تحت ویندوز nopAdmin محیطی فراهم می کند تا بجای صرف چندین ساعت در کمترین زمان بتوانید فروشگاه خود را مدیریت کنید.
350,000 تومان
اگر شما به دنبال راهی برای توجه مشتری به فروش ویژه روزانه هستید ، پلاگین فروش روزانه برای این کار طراحی شده است.
239,000 تومان
آیا می خواهید بازدید کنندگان وب سایت خود را برای دریافت اخبار، تبلیغات و غیره در زمان واقعی از کانال های اجتماعی خود دریافت کنید؟ این افزونه این کار را به راحتی برای فروشگاه شما انجام میدهد.
229,000 تومان
با استفاده از این افزونه مشتری می تواند درخواست های پشتیبانی (تیکت) را ارسال ، رهگیری و خاتمه دهد.
220,035 تومان
با نصب این افزونه فرایند خرید یک مرحله ای می شود و کاربر همه موارد را در یک صفحه مشاهده می کند و سپس دکمه پرداخت را کلیک می کند و خرید ساده تر و سریع تر می شود.
200,000 تومان
پلاگین ارسال پیام کوتاه به مشتری - قابلیت ارتباط با تمامی درگاه های ارسال پیامک (آسانک، فرا پیامک، کاوه نگار، پیام رسان و ...)
160,000 تومان