شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

اپلیکیشن موبایل

فیلتر
در هر صفحه
اولین اپلیکیشن اندروید , ios فروشگاه ساز ناپ کامرس کاملا فارسی + سورس کد. مناسب برای توسعه دهندگان و صاحبان فروشگاه اینترنتی
2,000,000 تومان
مناسب برای توسعه دهندگان ناپ کامرس و علاقه مندان به توسعه اپلیکیشن های موبایل برای این فروشگاه ساز قدرتمند
100,000 تومان 600,000 تومان

اپلیکیشن موبایل ناپ‌کامرس

امروزه بخش باعظمی از بازدید کنندگان سایت‌ها از کامپیوترها برای گشت و گذار در بستر اینترنت استفاده نمی‌کنند. تلفن های هوشمند به اندازه‌ای قوی و قدرتمند شده‌اند که اکثر عملیات های خرید توسط کاربران بر بستر سیستم عامل های تلفن های همران انجام می‌پذیرد. شاید تنها درصد کمی از کاربران یک سایت از کامپیوتر ها برای مشاهده و خرید های خود استفاده نمایند.

از این رو خیلی مهم است که سایت شما در تلفن های همراه چگونه نمایش داده می‌شود. قطعا برای مدیران یک کسب و کار اینترنتی نیز خیلی اهمیت دارد که کاربران سایت او را در تلفن های هوشمند چگونه مشاهده می‌کنند. قطعا اگر موردی در نمایش سایت شما به کاربران تلفن های همراه تاثیر بگذارد، نتیجه آن در فروش و ارائه خدمات سایت شما نیز ملموس است.

به همین دلیل طراحان وبسایت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا وبسایتی که طراحی می‌کنند، بصورت ریسپانسیو در تمامی رزولوشن‌ها بر روی تمامی دستگاه ها از جمله موبایل‌ها، تبلت‌ها و کامپیوتر ها قابل نمایش و اجرا باشد و کمترین نقصی در آن مشاهده نگردد. یکی از دلایل وجود استایل ها و class های متعدد برای یک object واحد در زبان برنامه نویسی HTML این است که سایت ها در تمامی رزولوشن‌ها بدون هیچ مشکلی قابل نمایش باشد.

اما شما کلی هزینه برای بهبود سایت خود برای تلفن های همراه خواهید داشت و نتیجه تمام این هزینه ها در نهایت شاید به اندازه کافی قابل رویت نباشد. در کل ایجاد این حجم از کدها ممکن است سایت شما را کندتر از همیشه نشان دهد. به همین دلیل اغلب بیشتر افرادی که قصد دارند سایت های فروشگاهی حرفه‌ای راه اندازی کنند، از اپلیکیشن های تلفن همراه برای ارائه محصولات خود به کاربران استفاده می‌کنند.

سرعت اپلیکیشن های موبایلی برای ارائه یک محصول بسیار بالاتر از سایت هاست چون اپلیکیشن ها برای نمایش یک محتوا نیازی به دریافت تمامی اطلاعات از سایت نخواهند داشت. از طرفی ویژگی هایی در اپلیکیشن ها وجود دارد که ممکن است شما هیچکاه نتوانید آن‌ها را در سایت خود خود پیاده سازی کنید.

قطعا اگر سرعت اینترنت کاربران بسیار پایین باشد نخواهند توانست خرید های خود را از طریق وبسایت شما انجام دهند ولی انجام یک خرید از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه حتی با مشکلات اینترنت یک امر عادی می‌باشد. در تمام جهان تمامی فروشگاه های بزرگ برای ارائه بهتر محصولات از اپلیکیشن ها استفاده می‌کنند.

این کار باعث می‌شود آن‌ها بدون استفاده از هیچ واسطه ای مانند مرورگر ها بتوانند مستقفیما با مشتریان خود ارتباط داشته باشند. این یعنی نوتیفیکیشن ها و بسیاری از پیغام‌ها بدون واسطه به مشتریان ارسال می‌شود. همچنین ایجاد یک اپلیکیشن برای ارتباطات باعث امنیت بیشتر کاربر با سرور یک سایت و کاربران همیشه سعی می‌کنند از بستر های امن برای خرید های خود استفاده نمایند.

قدرت یک اپلیکیشن به چند عامل بستگی دارد و همه این عوامل متشکل از نحوه برنامه نویسی آن هستند:

  • قابلیت اتصال به API
  • قابلیت اتصال به اپلیکیشن‌ها و سرویس های دیگر جهت اهراز هویت کاربران
  • ذخیره اطلاعات کاربران بر روی دیتابیس تلفن همراه
  • قابلیت ایجاد نوتیفیکیشن برای کاربران
  • قابلیت اتصال امن و encryption در ارتباطات
  • قابلیت دریافت بروزرسانی

در سایت ناپ‌ناپ ما سعی نموده ایم بهترین پلاگین‌ها برای ساخت یک اپلیکیشن را در اخیار شما قرار دهیم. البته راه های دیگری هم برای ایجاد یک اپلیکیشن برای سایت وجود دارد که ما در آینده آن‌ها را به شما معرفی خواهیم نمود: