شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

برنامه نویسی ناپ کامرس

برنامه نویسی ناپ کامرس

ناپ کامرس (NopCommerce) یک راه کار رایگان برای ایجاد فروشگاه های الکترونیکی و اینترنتی است که بر پایه ASP.NET MVC 4.0 مایکروسافت و پایگاه داده MS SQL Server 2008 ایجاد شده است. ناپ کامرس (NopCommerce) یک FrontEnd و BackEnd Administration در اختیار مدیر فروشگاه قرار می دهد که به کمک آن می توان به سادگی فروشگاه های آنلاین مجهزی ایجاد کرد.

در حال حاضر ناپ کامرس یکی از امن ترین، پایدارترین و توسعه پذیرترین بسترهای تجارت الکترونیک در دنیا می باشد. می‌توان نقطه اوج قدرت و محبوبیت ناپ کامرس را  اواخر سال ۲۰۱۷ نام برد. یعنی زمانی که ورژن nopCommerce 4 ارائه شد و تیم توسعه دهنده تصمیم به استفاده از تکنولوژی جدید ASP .NET Core گرفتند. تا کنون بیش از ۵۰ هزار فروشگاه آنلاین با این cms طراحی شده اند و بیش از ۲٫۵ میلیون بار دانلود شده است. nopCommerce  می تواند در عرض چند دقیقه اجرا شود. فقط نرم افزار را دانلود کنید و دستورالعمل نصب ساده را دنبال کنید.

ناپ کامرس (NopCommerce) به صورت رایگان و متن باز منتشر شده است و طراحان این سیستم فاکتورهای مربوط به بهینه سازی و سئو برای موتور های جستجو و بهینه سازی را در ساخت ناپ کامرس لحاظ کرده اند و از این نظر می توان این CMS را یکی از برجسته ترین فروشگاه ساز های حال حاضر نامید.

چرا باید از برنامه نویسی ناپ کامرس استفاده کنیم؟

ناپ کامرس ویژگی های زیادی دارد که می تواند آن را از سایر سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی متمایز کند اما اگر بخواهیم به صورت قابل درک و در چند خط کوتاه به بیان شاخص ترین آنها که برای طراحی فروشگاه اینترنتی اهمیت زیادی دارند بپردازیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

امکانات رایگان فراوان

بسیاری از ویژگی های ناپ کامرس که به صورت رایگان عرضه می‌شود در سایر سیستم های فروشگاهی با قیمت های بالا به فروش می‌رسد. به عبارت بهتر امکانات پایه ی ناپ کامرس که به صورت متن باز موجود است تا حد خوبی حتی امکانات حرفه ای سایر سیستم ها را نیز شامل می‌شود.

استفاده آسان

استفاده از ناپ کامرس چه در پنل مدیریت و چه در جایگاه کاربر سایت بسیار آسان و به عبارتی user friendley است. با اینکه این سیستم امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است در عین حال کاربری روان و کاربر پسندی دارد.

متن باز واقعی

ناپ کامرس به معنای واقعی کلمه به صورت متن باز یا open source توسعه داده شده. به این صورت که تیم ناپ آغوش خود را به همه ی مباحث، پیشنهادات و انتقادات گشوده و این باعث توسعه هر چه بهتر این محصول گردیده است.

ویژگی‌های منحصر بفرد برای محصولات

به هر میزان لازم بود می‌توانید آپشن، ویژگی و محصول به فروشگاه خود اضافه کنید. برای مثال امکان تعریف و فیلتر سایز، قیمت، وزن، مشاهده تصویر و تعداد موجود در انبار به راحتی مقدور می‌باشد.همچنین به صورت خودکار و دستی می‌توان قسمتی را برای مقایسه‌ی دو یا چند محصول با هم، به صفحه معرفی آن محصول اضافه کرد. همچنین می‌توانید محصولات مجازی تعریف کنید که امکان دانلود آن از طریق وبسایت پس از خرید فراهم باشد.

هر محصول را می‌توان به صورت فروشی و اجاره‌ای در فروشگاه قرار داد و برای آن برچسب تعریف کرد. تعداد تصاویر یک محصول را به تعداد متعدد افزایش داد و در صورت مرجوع آن توسط مشتری پس از خرید، از طریق بخش مدیریت مرجوع محصول در ناپ کامرس اقدامات لازم را انجام داد. محصولات را می‌توان در ویترین‌هایی مجزا با Lable ویژه تخفیف خورده و یا جدید برای نمایش بهتر دسته‌بندی کرد و برای صرفه جویی در وقت، عملیات Import یا Export بر روی محصولات انجام داد و یا چندین محصول را به صورت یکجا با هم ویرایش کرد.

سازگاری و قابلیت ارتقاء

ناپ به گونه ای نوشته شده که زمان توسعه را برای ماژول ها و امکانات جدید نسبت به سایر راه حل های توسعه کسب و کار آنلاین به حداقل رسانده. در صورت داشتن یک تیم خوب می توانید ناپ کامرس را با سرعتی بسیار بیشتر از مجنتو ، پرستا شاپ یا سایر راه حل های مشابه توسعه دهید. به دلیل معماری خوب و قابل پیش بینی بودن کار را برای برنامه نویسان بسیار ساده میکند.

تعریف ویژگی برای کالا ها و نمایش جزئیات کالاها

این امکان باعث می شود که شما بتوانید پارامترهای مختلفی برای کالاهای خود در نظر بگیرید مانند وزن ، تعداد ، قیمت ، وزن ، تصویر و ….

روش های پرداخت گوناگون

روش های پرداخت گوناگون

راحتی و انعطاف پذیری در پرداخت یکی از ویژگی های مهم در فروشگاه اینترنتی است. فراهم کردن روش های مختلف پرداخت ، پرداخت تک صفحه ایی ، پرداخت ناشناس را به راحتی می توانید در ناپ کامرس استفاده کنید.

ارائه خدمات مشتریان


کد تخفیف ، سیستم امتیاز دهی و نظر دادن جزء الزامات یک فروشگاه اینترنتی است که شما در ناپ کامرس می توانید از این امکانات استفاده کنید.

تم های جذاب

برای پلتفرم ناپ کامرس تم های بسیار جذابی طراحی شده است که تقریبا از لحاظ بصری تمام کسب و کارها را پوشش می دهد و در صورتی که قالب مد نظر خود را نیافتید می توانید آن را از طریق توسعه دهندگان به صورت دلخواه خود در بیاورید و این کار اصلا کار پر دردسر و پیچیده ای نیست.

جامعه فعال در حال رشد

ناپ کامرس به دلیل ویژگی هایی دارد توانسته است یک جامعه حرفه ای از توسعه دهندگان را در کنار خود جمع کند. این جامعه رو به رشد با سرعت بالایی نسبت به توسعه هر چه بیشتر این سیستم تلاش می کند.

انصراف از نظر