شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

بهترین ویژگی های ناپ کامرس ۴ چیست؟

بهترین ویژگی های ناپ کامرس ۴ چیست؟

ناپ کامرس یکی از بهترین پلتفرم های فروشگاهی است که در وب فارسی نیز علاقه مندانی زیاد پیدا کرده است. اما مسئله ای که این فروشگاه ساز در آن نقطه ضعف هایی دارد این است که به شکل پیش فرض قابلیت سئو خوبی ندارد. اما شما می توانید با اعمال یک سری از تغییرات به حل مشکل سئو ناپ کامرس بپردازید.

شاید شما بتوانید مدتی را با تبلیغات کلیکی و بنری، برای سایت خود بازدید کننده به دست بیاورید، اما در دراز مدت این روش به صرفه نیست و تنها راه حل ممکن استفاده از سئو و کسب بازدید کننده طبیعی از موتورهای جستجوگر می باشد.

ناپ کامرس چیست؟

ناپ کامرس برجسته ترین بستر متن باز برای فروشگاه اینترنتی با تکنولوژی ASP.NET است. ناپ کامرس راه کاری است با مجموعه وسیعی از ویژگی ها که شرایط راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را برای شما فراهم می سازد. پروژه ناپ کامرس از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده است و به صورت مرتب نسخه های جدید منتشر کرده است.

در حال حاضر ناپ کامرس یکی از امن ترین، پایدارترین و توسعه پذیرترین بسترهای تجارت الکترونیک در دنیا می باشد. ناپ کامرس بیش از ۱.۸ میلیون بار دانلود شده است و بیش از ۲۷۰۰۰ فروشگاه اینترنتی فعال در دنیا از آن استفاده می کنند.

تیم پشتیبانی ناپ کامرس تلاش های زیادی برای بهینه سازی آن جهت موتورهای جستجو انجام داده است و به شما اجازه می دهد صد در صد استانداردهای موتورهای جستجو را رعایت نمایید. از آدرس های مورد پسند موتورهای جستجو تا محتوای ساختارمند در صفحات محصولات ناپ کامرس به گونه ای طراحی شده است که مشتریان شما به راحتی محصولات مورد نظرشان را در فروشگاه اینترنتی شما پیدا می کنند.

بهترین  ویژگی های ناپ کامرس

رایگان و متن باز بودن

رایگان بودن سیستم nop Commerce کمک بسیار زیادی به محبوبیت آن کرده است. شما می توانید ناپ کامرس را به آسانی و به صورت رایگان از وب سایت رسمی ناپ کامرس دانلود کرده و نصب کنید. همینطور متن باز بودن ناپ کامرس باعث می شود پیشرفت آن سریع تر باشد.

ریسپانسیو و سازگار با موبایل

طراحی ریسپانسیو ناپ کامرس باعث می شود تا سایت شما در گوشی موبایل به خوبی نمایش داده شود و این می تواند روی تجربه کاربران شما تأثیر بسیار خوبی را به جای بگذارد. ناپ کامرس دارای یک ویترین فروشگاه گرافیکی برای خرده فروشان در جهت ارائه بهترین پیشنهادات، تبلیغات و محصولات بدون ایجاد موارد اضافی این امکان را به کاربر می دهد تا سایت شما را بتواند با انواع دیوایس ها بدون هیچ مشکلی مشاهده کند.

سیستم چند فروشگاهی

سیستم ناپ کامرس ویژگی به نام multi-store دارد که به شما این اجازه را می دهد که بیش از یک فروشگاه را با استفاده از ناپ کامرس ایجاد کنید. این ویژگی به شما این توانایی را می دهد که چند فروشگاه با آدرس متفاوت و حتی محصولات مختلف را راه اندازی نمایید و برای کنترل آن ها از یک پنل مدیریتی استفاده کنید.

نکته ای که باعث برجسته تر شدن ویژگی چند فروشگاهی می شود این است که این فروشگاه هایی که راه اندازی می کنید از یک پایگاه داده استفاده می کنند و کاربران می توانند با یک نام کاربری و کلمه عبور در همه ی فروشگاه های شما لاگین شوند. همچنین شما می توانید کاتالوگ محصولاتتان را بین فروشگاه هایتان به اشتراک بگذارید.

برای مثال ویژگی های زیر می تواند برای هر فروشگاه به صورت جداگانه لحاظ گردد:

1.  دسته بندی ها و تولید کنندگان در هر فروشگاه

2.  پرداخت در هر فروشگاه

3.  روش های مختلف حمل و نقل در هر فروشگاه

4.  قیمت محصولات در هر فروشگاه

5.  تم های گرافیکی در فروشگاه

6.  سفارش فیلتر کردن و گزارش گیری از هر فروشگاه

7.  ایجاد خبرنامه در هر فروشگاه

پشتیبانی کامل از زبان فارسی

یکی دیگر از ویژگی های سیستم ناپ کامرس پشتیبانی از زبان فارسی است که به کاربران ایرانی این اجازه را می دهد تا به راحتی از آن استفاده کنند. شما می توانید زبان فارسی موجود را در ناپ کامرس خود نصب کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

چند فروشنده ای

قابلیت چند فروشنده ای و فروش بی واسطه در فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس امکان فروش آنلاین بدون نیاز به داشتن انبار و سفارشات حمل را برای شما فراهم می کند.زمانی که قابلیت فروش بی واسطه فعال می شود. هر محصول به فروشنده مشخصی که آن را عرضه می کند انتساب داده می شود. زمانی که یک سفارش توسط مشتری ثبت می شود. یک ایمیل برای فروشندگانی که محصول آنها در سفارش وجود دارد ارسال می شود.

این ایمیل حاوی نام محصولات، تعداد و دیگر اطلاعات لازم است. فروشنده، کالا را مستقیماً برای خریدار ارسال می کند. البته خریدار وجه سفارش را به حساب شما واریز می کند و شما در پایان ماه و یا بر اساس قرارداد خود با فروشندگان با آنها تسویه حساب می کنید.

امکانات محصول

محصولات و خدمات بخش اصلی یک فروشگاه محسوب می شوند. در فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس امکانات بسیاری برای تعریف، طبقه بندی و به طور کلی مدیریت محصولات در اختیار مدیر فروشگاه قرار داده شده است.

ویژگی های محصول در nopCommerce

ویژگی های محصول در nopCommerce

شما می توانید ویژگی های مختلفی مانند رنگ، اندازه و… به هر تعدادی که نیاز دارید را برای محصولات خود تعریف کنید. با این قابلیت که کد محصول، قیمت، وزن، تصویر و موجودی انبار محصول را به تفکیک ویژگی های تعریف شده مدیریت کنید. مدیران فروشگاه اینترنتی می توانند گزینه متنی را به محصولات خود اضافه کنند تا خریداران در زمان خرید متنی را در آن گزینه وارد کنند.

روش های پرداخت

در ناپ کامرس تمام کارت های اصلی اعتباری و کارت های نقدی پذیرفته می شوند. پشتیبانی از کارت های عضو شتاب در ایران نیز در سرویس ابری اورست به فروشگاه آنلاین ناپ کامرس اضافه شده است. پشتیبانی از روش های مختف پرداخت خصوصاً در مواردی که شما قصد راه اندازی یک فروشگاه بین المللی را داشته باشید بسیار مفید هستند.

از آنجا که هر کشوری روش های پرداخت خودش را دارد. در فروشگاه اینترنتی ناپ کامرس شما می توانید روش های پرداخت را به تفکیک کشور مشخص کنید. گزینه پرداخت بعد از تحویل نیز جزء روش های پرداخت در این فروشگاه آنلاین است.احراز هویت کاربر می تواند صرفاً با کلمه عبور انجام شود و یا علاوه بر کلمه عبور اطلاعات کارت اعتباری کاربر نیز دریافت شود. در ناپ کامرس قابلیت استرداد همه یا بخشی از پول به مشتری وجود دارد.

امنیت در ناپ کامرس به چه صورت است؟

از پایه ترین نکات در حفظ امنیت استفاده از سیستم بکاپ گیری پیشرفته می باشد . در سرورهای هاست ویندوزی، بکاپ ها به صورت زمان بندی شده گرفته و به تعداد بالا در دو سرور مجزا در دو دیتاسنتر ذخیره می شوند.یعنی اطلاعات به صورت همزمان در دو دیسک ذخیره می شوند تا اگر حتی یکی از دست ها دچار نقص شد دیگری سالم و آماده به کار با محتوای یکسان شروع به کار کند.علاوه بر این سیستم بکارگیری و ذخیره اطلاعات بسیار پیشرفته، تمهیدات امنیتی نیز در سطح بالا در سرور در نظر گرفته شده و سرور هاست های ویندوزی به دور از باگ ها و مشکلات امنیتی به صورتی ایمن کانفیگ شده اند.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد ناپ کامرس یک پلتفرم پیچیده و قدرتمند است که برای تمامی تجارت ها مناسب است. و در بین برنامه نویسان به علت قابلیت هایی که دارد بسیار محبوب می باشد. ممکن است در ابتدای کارکردن با آن شما احساس کنید سخت است اما با اضافه شدن محصولات، مشتریان و بازدید شما شاهد سرعت بالای سایت خواهید بود.

.

انصراف از نظر