شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

نصب بر روی ویندوز Azure

نصب بر روی ویندوز Azure
سه راه برای نصب ناپ کامرس در ویندوز Azure وجود دارد

1. FTP : اگر شما یک بسته آماده برای پیاده سازی دارید، شما می توانید سیستم فایل محلی منتشر کنید و سپس آن ها را از طریق ftp آپلود کنید.

چگونه می توانم مجوزهای FTP برای azure را دریافت کنم؟ به وبسایت Azure.com بروید -> حساب من -> پورتال مدیریت -> وب سایت خود را انتخاب کنید -> داشبورد -> بررسی سریع. از اینجا می توانید مجوزهای FTP را پیدا کنید و یا می توانید «مجوزهای ورودی خود را بازنشانی کنید» یا «مشخصات انتشار را دانلود کنید». برای پورتال جدید azure به portal.azure.com بروید -> وب سایت ها را مرور کنید -> به وب سایت خود بروید -> جزئیات.از اینجا می توانید مجوزهای FTP را پیدا کنید و یا می توانید «مجوزهای ورودی خود را بازنشانی کنید» یا «مشخصات انتشار را دانلود کنید».

2. Visual Studio  - استقرار وب سایت : شما می توانید به طور مستقیم از طریق Visual Studio به azure مجهز شوید. با استفاده از روش فوق و نصب پروفایل پیاده سازی وب در visual studio مجوزهای پیاده سازی را از azure دریافت کنید.

3. نصب کننده پلتفرم وب: فروشگاه ناپ کامرس در سایت های گالری نرم افزار Azure موجود است. بنابراین به پورتال Azure بروید، روی "شروع، سایت جدید، از گالری" کلیک کنید. از لیست برنامه های موجود، ناپ کامرس را انتخاب کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به اتصال با پایگاه داده و کلیک بر روی OK، ناپ کامرس برای راه اندازی آماده خواهد بود.

به محض اینکه سایت راه اندازی شد، باید فروشگاه ناپ کامرس را نصب کنید.

Azure "چند موردی" را از نسخه 3.70 به بعد پشتیبانی می کند. این برای برنامه با هر مقیاسی عالی است. در حال حاضر شما نباید نگران باشید که آیا سایت شما می تواند تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را اداره کند یا خیر. پس دقیقا چه چیزی برای حمایت از "چند موردی" در مزارع وب (web farms) وAzure انجام شده است؟

      • پشتیبانی از حساب ذخیره سازی BLOB در ویندوز Azure، لطفا اینجا در مورد حساب های ذخیره سازی در Azure بیشتر بدانید.
      • نحوه پیکربندی: به محض اینکه ذخیره سازی BLOB شما در Azure تنظیم شد، فایل web.config خود را باز کنید،"AzureBlobStorage" را پیدا کرده و رشته اتصال، مخزن و نقطه پایانی را مشخص کنید.
        ذخیره سازی کش توزیع شده و پشتیبانی مدیریت جلسه : Redis به عنوان یک سرور ذخیره سازی کش انتخاب شده است (در حال حاضر در Azure، آمازون و دیگر شرکت های میزبانی ابری موجود است).

    • نحوه پیکربندی:
      • ابتدا باید Redis را نصب و راه اندازی کنید. لطفا در مورد چگونگی استفاده از Redis در Azure در اینجا بیشتر بخوانید.پس از انجام، باید آن را در ناپ کامرس پیکربندی کنیم. برای فعال کردن ذخیره سازی در فایل Redis، فایل web.config را باز کرده و مؤلفه پیکربندی RedisCaching را پیدا کنید. ویژگی Enabled آن را بهtrue تغییر دهید و سپس ConnectionString که به سرور Redis شما اشاره دارد را مشخص کنید (در مرحله اول پیکربندی شد).
      • همچنین باید Redis را به عنوان مدیریت جلسه توزیع شده فعال کنید. لطفا فایل web.config را باز کنید. مؤلفه کامنت نشده sessionState را پیدا کنید. ویژگی های آن (host، accessKey، و غیره) که به سرور Redis شما اشاره دارد را مشخص کنید. لطفا در مورد پشتیبانی جلسه توزیع شده در Azure در اینجا بیشتر بخوانید.

      • اطمینان حاصل کنید که وظایف برنامه شما در مزرعه گره (farm node) مشابه اجرا می شود.
        نحوه پیکربندی: برای فعال کردن این قابلیت فایل web.config را باز کنید، مؤلفه WebFarms را پیدا کنید و ویژگی MultiInstancesEnabled را به "True" تغییر دهید. اگر از وب سایت های ویندوز Azure استفاده می کنید (نه سرویس های ابر)، ویژگی RunOnAzureWebsites را نیز به "True" تغییر دهید.
انصراف از نظر