شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

نکات طراحی سایت فروشگاهی

نکات طراحی سایت فروشگاهی

چند نکته در ارتباط با طراحی سایت فروشگاهی

امروزه با توجه به اوضاع به وجود آمده و روی آوردن همه به خریدهای اینترنتی و استفاده از تکنولوژی طراحی سایت های فروشگاهی بسیار پر طرفدار شده است.

قبل از شروع هر کاری ابتدا نوع کار خود را مشخص کنید. اینکه قصد فروش چه محصولی را دارید ، مزایا و معایب آن کدام است و در نهایت به یک قیمت گذاری درست دست پیدا کنید. همچنین می توانید به مشتری تخفیف هایی را در قبال خرید آنلاین بدهید تا مشتری بیشتر جذب خرید محصول مورد نظر شود.

مهم ترین مسئله در طراحی سایت و فروش اینترنتی دیده شدن سایت شما در صفحه اول گوگل می باشد برای این کار باید به وسیله یک متخصص سئو روی سئوی سایتتان کار کنید تا به صفحه های بالاتر دست یابید.

ما در این مقاله به شما چند نکته مهم در ارتباط با طراحی سایت فروشگاهی می گوییم تا با رعایت کردن آنها تاثیر زیادی در کسب و کار خود ایجاد کنید.

موارد مهم قبل و بعد از طراحی سایت فروشگاهی :

1.انتخاب دامین برای سایت فروشگاهی

2.تنظیم پرداخت ها

3.اضافه کردن کالاها

4.تست و بررسی

5.توجه به سئو و تحلیل ها

حال به توضیح هر یک از این موارد می پردازیم.

انتخاب دامنه مناسب برای یک وب سایت :

انتخاب یک دامنه یا دامین برای وب سایت شما ضروری می باشد و اگر شما می خواهید کالاهای زیادی را به فروش برسانید و تبدیل به یک برند شوید باید یک دامنه درست انتخاب کنید بهتر است دامنه ای را انتخاب کنید که با کسب و کار شما نیز همخوانی داشته باشد زیرا گوگل بهتر متوجه می شود که کسب و کار شما چیست.

داشتن دامنه مناسب مواردی را به همراه دارد :

1.یک برند شناخته شده که متعلق به شماست

2.تاثیر بر روی سئو سایت

3.ارتباط از طریق ایمیل متصل به دامنه

طراحی سایت فروشگاهی

انتخاب پلتفرم مناسب :

برای این کار باید پلتفرمی انتخاب کنید که کار کردن با آن برایتان آسان باشد و قابل انعطاف بوده تا بتوانید هر نوع تغییری که می خواهید در آن ایجاد کنید. شما نباید پلتفرمی انتخاب کنید که نیاز به کد نویسی داشته باشد زیرا بعدها به مشکل برخواهید خورد.

ناپ کامرس یک پلتفرم رایگان می باشد که امکانات خوبی را در خصوص سایت های فروشگاهی به شما می دهد و حتی شما می توانید آن را گسترش دهید و چندین فروشگاه داشته باشید اما آن را از این پنل مدیریت کنید.

طراحی وب سایت فروشگاهی :

حال زمان آن رسیده تا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. فروشگاه اینترنتی مثل ویترین مغازه عمل می کند بهتر است تا ابتدا به صورت دمو و پیش فرض سایت خود را ببینید و هر جا که نیاز به تغییر داشت آن را تغییر دهید.

شما می توانید به فروشگاه خود کالا ، صفحات ، بلاگ ، تصاویر ، متن و ... اضافه کنید. محصولات خود را در سایت درج کنید و توضیحات محصول را پایین آن بنویسید تا مشتری با خواندن آن ها بتواند در مورد خرید آن تصمیم گیری کند.

در سایت خود حتما باید یک صفحه درباره ما و تماس با داشته باشید و تمامی اطلاعات خودتان را در آن درج کنید تا مشتریان در صورت نیاز بتوانند با شما ارتباط بر قرار کنند. موارد دیگری که برای یک وب سایت فروشگاهی مورد نیاز است:

1.لوگو : برای برند شدن و شناخته شدن

2.داشتن نام فروشگاه زیرا به کسب و کارتان اعتبار می دهد.

3.داشتن نمادهای اعتماد و لوگوهای پرداخت تا مردم از نظر خرید آسوده باشند.

داشتن روش های پرداخت :

دو شاخص کلیدی پرداخت برای وب سایت شما باید وجود داشته باشد اول اینکه مشتریان چگونه باید به شما پرداخت کنند و دوم اینکه چگونه پول به حساب بانکی شما می رود. برای این کار باید به موارد زیر توجه کنید :

1.مدیریت پرداخت امن

2.SSL  یکپارچه

3. پذیرش پرداخت از هر مکانی

تعریف کالا در وب سایت :

حال زمان آن رسیده که محصولات و کالاهای خود را به فروشگاه خود اضافه کنید.

1.نوع کالا را از لحاظ فیزیکی ، دیجیتال و خدمات انتخاب کنید.

2.اسم و توضیحات محصول را درج کنید.

3.قیمت و موجودی برای آن تعریف کنید.

4.عکس محصول و ویدیوی معرفی آن را در سایت آپلود کنید.

این را بدانید که توضیحات خوب و نوشتن نقد و بررسی ها بسیار مورد توجه قرار میگیرد و باعث می شود مشتری بیشتر ترغیب شود تا در سایت شما بماند و در نهایت خرید انجام دهد.

توجه به سئو سایت :

مهم ترین موردی که در سایت فروشگاهی شما نیاز است بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می باشد. شما می توانید برای این کار از یک سئوکار کمک بگیرید. سئو کار با استفاده از تحلیل رقبا و داشتن اطلاعات در ارتباط با آخرین بروزرسانی های گوگل می تواند سایت شما را به مشتری ها نشان دهد تا به فروش بیشتری دست پیدا کنید.

سئو کار با روش هایی مانند لینک دهی ، تولید محتوا ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ... می تواند برای سایت ترافیک بدست آورد و از این طریق سایت را به گوگل نشان دهد و رتبه آن را افزایش دهد.

کلام آخر :

شما هم اگر می خواهید کسب و کار خود را به سمت دیجیتال ببرید همین حالا با ما تماس بگیرید ما در ناپ ناپ می توانیم سایتی با قیمت مناسب به شما تحویل دهیم و آن را برای شما بهینه سازی کنیم. ما تا رسیدن شما به فروش در کنارتان هستیم. طراحی سایت در کرج | طراحی سایت رایگان | طراحی سایت فروشگاهی |

انصراف از نظر