شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

چه کسب و کارهایی را می توان با هزینه کم راه اندازی کرد؟

چه کسب و کارهایی را می توان با هزینه کم راه اندازی کرد؟

در دنیای امروز کسب و کارهای زیادی وجود دارد که شما بخواهید صاحب یکی از آنها شوید ولی احتمالا بودجه کافی ندارید و یا حتی پول پسندازی هم ندارید. اما نگران نباشید . کسب و کارهایی هستند که نیاز به سرمایه زیادی ندارند و می توانید با راه اندازی آنها برای خودتان کار کنید.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با کسب و کارهایی آشنا کنیم که نیاز به مقدار کمی پول برای راه اندازی دارند. اگر مقدار کمی پول دارید که می خواهید برای خرید وسایل دیگر استفاده کنید فعلا صبر کنید چون با آن می توانید برای خودتان کار راه بیاندازید.



آنچه در این مقاله خواهید خواند :



۱. کسب و کار چیست؟

۲. کسب و کارهای کم هزینه کدام اند؟

۲.۱ سازماندهی در شبکه های اجتماعی

۲.۲ نگهداری از خانه

۲.۳ فعالیت در بازارچه های محلی

۲.۴ فروش صنایع دستی

۲.۵ پیک موتوری

۲.۶ مدیریت رسانه های اجتماعی

۲.۷ مشاوره

۲.۸ آموزش

۲.۹ رانندگی در سرویس های تاکسی آنلاین

۲.۱۰ وبلاگ نویسی و تبلیغ

۲.۱۱ بازاریابی

۲.۱۲ پرستاری کودک



کسب و کار چیست؟

کسب و کار به مجموعه ای از افراد گفته می شود که با تخصص های مختلف در یک سازمان برای رسیدن به هدفی مشخص تلاش می کنند.بازاریابی بخشی از کسب و کار می باشد زیرا کسب و کار فقط خرید و فروش محصول و کالا و خدمات نیست.

البته امروزه کسب و کارهای اینترنتی جای خود را به کسب و کارهای سنتی داده اند این نوع کسب و کار به سرعت در اقتصاد امروز در حال رشد می باشد.

کسب و کارهای کم هزینه به شرح زیر می باشند:

1.سازماندهی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی



شما می توانید به وسیله شبکه های اجتماعی یک سازمان دهی قوی ایجاد کنید و از طریق آن به کسب و کارهای کوچک کمک کنید تا جون بگیرند و سرپا شوند.

2.نگهداری از خانه :

بعضی از افراد هستند که می خواهند برای مدتی به مسافرت بروند و به دنبال فردی قابل اعتماد هستند تا از خانه آنها محافظت بکند. اگر این خدمات را می پسندید از دور و اطراف خود و همسایه های خود شروع کنید چون آنها شما را می شناسند و زودتر به شما اعتماد می کنند.

3. فعالیت در بازارچه های محلی :

اگر مقداری پول دارید می توانید سرمایه گذاری کنید و اجناسی را تهیه و در بازارچه هایی که هر ساله در پارک ها و مکان هایی خاص برگزار می شوند شروع به فعالیت کنید.

4.فروش صنایع دستی :

اگر هنر خاصی دارید و سلیقه خوبی می توانید کارهای هنری تولید کنید و آنها را در فضای مجازی به فروش برسانید حتی می توانید در مترو یا بازارچه های محلی غرفه بگیرید و آنها را به فروش برسانید.



مقاله پیشنهادی : چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

5. پیک موتوری :

شما می توانید با خرید یک موتور یا قرض گرفتن موتور در بازه زمانی مشخص در یک مکان هایی مثل رستوران ها و یا اپلیکیشن های پیک موتوری ثبت نام کنید و به کار بپردازید.

6.مدیریت رسانه های اجتماعی :

بسیاری از ما روزانه در شبکه های اجتماعی هستیم پس بهتر است که حداقل از آن درآمد بدست آوریم . می توانید مدیریت شبکه های اجتماعی را بدست بگیرید و به ازای این کار درآمد کسب کنید.

7. مشاوره :

اگر تخصصی دارید که می توانید از آن استفاده کنید مانند طراحی سایت ، خرید خانه و ... می توانید به یک مشاور در این زمینه تبدیل شوید. پس از اخذ مجوزهای لازم می توانید مشتری های هدف خود را انتخاب کنید. می توانید در اینستاگرام یا تلگرام خدمات خود را بازگو کنید که برایتان هزینه ای هم ندارد.

8. آموزش :

کسب و کار با آموزش



شما در هر زمینه ای که تخصص دارید می توانید آموزش دهید. می توانید فیلم های اموزشی ضبط کنید و آنها را به فروش برسانید یک سایت بزنید و فیلم ها را در آن به فروش برسانید . یا حتی می توانید به تدریس به صورت خصوصی بپردازید مثلا موسیقی تدریس کنید یا در پایه های مختلف به صورت خصوصی تدریس کنید.

9. رانندگی در سرویس های تاکسی آنلاین :

اگر وسیله ی نقلیه دارید می توانید با ارائه چند مدرک به راننده تاکسی های آنلاین تبدیل شوید و در اوقات فراغت و تایم های آزاد خود به این کار بپردازید.

10. وبلاگ نویسی و تبلیغ :

شما می توانید با استفاده از وبلاگ های مختلف مطالبی بنویسید تا آنها را در معرض دید دیگران قرار دهید. می توانید به جذب کاربر بپردازید و از این طریق درآمد زایی کنید مثلا رپورتاژ آگهی بگیرید یا تبلیغات کلیکی که گزینه های مناسبی برای درآمد می باشند.

11. بازاریابی :

شما می توانید به عنوان بازاریاب برای برخی از سایت ها کار کنید. سایت آنها را معرفی کنید و از طریق آن محصولات پیج را بفروشید و از این طریق به درآمد برسید.

12. پرستاری کودک :

اگر در زمینه ی نگهداری از کودک سر رشته دارید می توانید به این کار مشغول شوید امروزه خیلی از خانواده ها هستند که به دلیل مشغله زیاد به دنبال فردی هستند تا از کودکشان مراقبت کند. این بهترین گزینه می تواند برای شما باشد.



کلام آخر :



در بالا به برخی از موارد درآمد زایی با سرمایه کم اشاره شد شما می توانید بسته به سلیقه و مهارت خود یکی از کارها را انتخاب کنید و شروع به فعالیت در این زمینه نمایید. حتی اگر می خواهید بهتر و بیشتر دیده شوید می توانید یک سایت برای خود طراحی کنید و با سئو آن مشتریان و مخاطبان خاص خود را پیدا کنید.

برای این کار ما می توانیم به شما کمک کنیم تا شما نیز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید. برای این کار با ما تماس بگیرید مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند و بهترین روش و ایده را به شما ارائه می دهند. با ما همراه باشید.

انصراف از نظر