شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

۵ پیشنهاد برای صاحبین کسب و کار با کمترین سرمایه

۵ پیشنهاد برای صاحبین کسب و کار با کمترین سرمایه

بسیاری از افرادی که علاقه مند به شروع کسب و کار هستند ، منابع مالی اندک و سرمایه کمی دارند. اما این را نیز باید بدانید که نباید این مسائل باعث شود شما از این کار دست بکشید بلکه برای کارآفرینی راه های دیگری نیز وجود دارد.

اگر شما جزو افرادی باشید که دارای مهارت ، دانش بازاریابی و اخلاق هستید می توانید با هزینه اندک نیز کار خود را شروع کنید. اگر به کارآفرینی علاقه دارید و برای شروع کسب و کار خود ذوق دارید ینج پیشنهاد مارو در نظر بگیرید.

۵ پیشنهاد برای صاحبین کسب و کار با کمترین سرمایه به شرح زیر است؟

چیزی بسازید :

اگر در ساختن چیزی مثل مجسمه ، اپلیکیشن ، لوازم دکوری و ... مهارت دارید از این مهارت برای کارآفرینی استفاده کنید. البته می دانیم که ساختن اینگونه از وسایل نیز هزینه بر می باشد اما معمولا هزینه های آن اندک است و سرمایه زیادی نمی خواهد . همچنین برای تولید این کارها نیاز به دفتر کار ندارید به همین دلیل سود بدست آمده از آنها برای شما بیشتر است. اینکه چه چیزی بسازید دست شماست اما برای فروش آن گزینه های زیادی در دست دارید.

اگر می خواهید آن را به صورت فیزیکی بفروشید می توانید به سراغ مغازه ها ، فروشگاه های محله یا شهر خود بروید و یا مستقیما آن ها را بفروشید یا اگر این کار را دوست ندارید می توانید به صورت اینترنتی محصولات خود را به فروش برسانید. جاهای زیاد اینترنتی وجود دارد که شما می توانید در آنجا محصولات خود را به فروش برسانید.

واسطه گری در فروش کالا یا خدمات :

اگر نمی توانید کالایی بسازید یا مهارت خاصی در این زمینه ندارید می توانید واسطه ی فروش کالا یا خدمات دیگران باشید و از این طریق کسب درآمد کنید. بسیاری از صاحبین کسب و کار با واسطه گری کسب و کارهای بزرگی را راه اندازی کرده اند. حال این کار می تواند از راه های مختلفی باشد :

1.دراپ شیپینگ :این روش یکی از روش های خرده فروشی است که فرد بدون انبار کردن کالا ، سفارش را از مشتری میگیرد و برای تولید کننده و یا عمده فروش می فرستد و از این راه کالا از انبار به مشتری ازسال می شود.

2.فروشگاه های ارزان قیمت و حراجی : در روش دیگر می توانید اجناس دست دوم و ارزان قیمت را بخرید. می توانید در فروشگاه های ارزان فروشی ، آنتیک فروشی و حراج های لوازم خانگی محصولات جذابی پیدا کنید و آنها را بیشتر از آنچه خریدید بفروش برسانید.



مقالات : کسب درآمد با هزینه کم



خدمات بفروشید :

یکی دیگر از راه های کسب و کار با سرمایه کم فروش خدمات به جای کالا می باشد. شما می توانید خدمات متنوعی را ارائه دهید که این به پیش زمینه ، مهارت ها و علایق شما بستگی دارد. برخی نیاز به تحصیلات آکادمیک دارند و برخی نیاز به تجربه زیاد مثل نگهداری از کودک.

اگر می خواهید از طریق خدمات کسب درآمد کنید باید یک برنامه قوی داشته باشید . باید طوری کسب و کار خود را پیش ببرید که نام تجاری آن بر سر زبان ها بیافتد و از شبکه های اجتماعی و روش های کم هزینه می توانید برای تقویت نام تجاری خود استفاده کنید.

حتی می توانید برای این کار یک وب سایت داشته باشید و نمونه کارهایتان و همچنین تجارب و سوابق خود را درون آن قرار دهید.

صاحبین کسب و کار

معاملات کالا به کالا ، خدمات با خدمات :

برای کسب و کارهای کوچک که با هزینه کم کسب و کار خود را شروع کرده اند استفاده از منابع بسیار مهم می باشد. اگر می توانید خدماتی را به سایر کسب و کارها ارائه کنید و گوشه ای از کار آنها را بگیرید به سراغشان بروید و پیشنهاد همکاری دهید. از مهارت های خود برای این کار استفاده کنید. حتی می توانید از کالا یا قطعات بی مصرف برای فروش استفاده کنید.

از خدمات کم هزینه برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده کنید :

در تمامی مراحل کارآفرینی خود هم می توانید از روش های اثر بخش و گران قیمت استفاده کنید و هم از ابزارهای مقرون به صرفه و کم هزینه .شما می توانید از وب سایت های ارزون قیمت استفاده کنید و بدون پرداخت هزینه های گزاف فروشگاه های اینترنتی خود را راه اندازی کنید که یکی از آنها پلتفرم ناپ کامرس می باشد.

شبکه های اجتماعی نیز برای شما ابزاری ارزان قیمت هستند که این امکان را به شما می دهند تا با میلیون ها کاربر در ارتباط باشید. شما می توانید در شبکه های اجتماعی محتواهای خلاق درست کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

کلام آخر :

شما برای انجام کسب و کارهای خود نیاز به انگیزه و علاقه دارید. پس حتما در این راه کاری را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید و باعث می شود که شما به سمت آن کشیده شوید و با عشق و علاقه و پشتکار آن را پیش ببرید.

اگر کاری را دوست ندارید اصلا آن را شروع نکنید چه برسه به آنکه انجامش دهید زیرا حتما در این راه شکست بدی خواهید خورد. ما شما را برای رسیدن به هدف هایتان یاری می کنیم . تنها کافی است که به ما اعتماد کنید.

ما در اینجا با استفاده از پلتفرم های اختصاصی طراحی سایت با صرف هزینه کم و مقرون به صرفه برای شما سایت فروشگاهی راه اندازی می کنیم و با بهینه سازی آن شما را در معرض دید همگان قرار میدهیم تا دیگران بتوانند از شما خرید کنند و فروش شما را بالا ببرند.

انصراف از نظر