شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2019"  از "اسفند"

امتیاز پاداش
امتیاز پاداش

آموزش ناپ کامرس فارسی بخش امتیاز پاداش

در حقیقت، پاداش امتیاز شما را قادر به ایجاد و اجرای برنامه وفاداری برای بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری مشتری می سازد. به واسطه اقدامات خاصی که مشتریان در سایت انجام می دهند، مانند: ثبت نام و خرید، امکان کسب امتیاز را برای آن ها فراهم می کند.

هم چنین به عنوان یکی از روش های پرداخت نیز استفاده می شود. این گزینه در قسمت روش پرداخت صورت حساب نمایش داده می شود. امتیاز پاداش قابل تعویض می تواند همراه با سایر روش های پرداخت مانند کارت های اعتباری، کارت های هدیه و موارد دیگر استفاده شود .

در صورتی که مشتری سفارشی را لغو کند و یا درخواست برگشت محصول را ارسال کند، این امتیاز ها حذف می شوند.

مدیریت امتیازات پاداش

به منظور مدیریت این امتیاز ها مسیر امتیاز→ تنظیمات → تنظیمات را دنبال کنید، این صفحه در دو حالت پایه و پیشرفته در دسترس می باشد.

برای تنظیم برنامه امتیازات پاداش، این تنظیمات را تعریف کنید :

  • چک باکس فعال شده را جهت فعال سازی برنامه امتیازات پاداش انتخاب کنید .

  • در فیلد نرخ تبدیل ، نرخ ارز پاداش را مشخص کنید. (1 امتیاز - 1 دلار و غیره) .
  • در فیلد حداقل جایزه امتیاز ها برای استفاده، پیش از اینکه مشتریان بتوانند از امتیاز پاداش خود استفاده کنند، حداقل امتیاز مورد نیاز پاداش را وارد کنید و اگر نمی خواهید این تنظیم را وارد کنید 0 را وارد کنید .
  • در امتیاز برای خرید ها تعداد امتیاز های در نظر گرفته شده برای خریدها را مشخص کنید .
  • در فیلد امتیاز برای ثبت نام ، تعداد امتیاز های در نظر گرفته شده برای ثبت نام مشتریان را مشخص کنید .

  • اگر می خواهید مشتریان به محض کسب امتیاز ها، قادر به استفاده از آن ها باشند، چک باکس فعال‌سازی امتیازات هدیه، بلافاصله را انتخاب کنید و اگر این چک باکس را انتخاب نکنید گزینه دیگری برای شما به نمایش گذاشته خواهد شد :
  • برای نشان دادن تعداد امتیازهایی که مشتریان کسب خواهند کرد، چک باکس نمایش مقدار درآمد کسب شده را انتخاب کنید و در صفحه پرداخت قابل مشاهده خواهد بود .
  • چک باکس انباشتن نقاط برای فروشگاه ها را برای جمع آوری تمام امتیاز ها در یک تعادل برای همه فروشگاه ها انتخاب کنید، به طوری که بتوان در هر فروشگاهی از آن ها استفاده کرد .
  • روی ذخیره کلیک کنید.

اگر می خواهید به صورت دستی، به مشتریان خود پاداش دهید، می توانید این کار را در مشتری ها → مشتری ها با ویرایش اطلاعات خاص مشتری در تب امتیاز انجام دهید.

(warning) توجه: امتیازهای پاداشی فقط برای کاربران ثبت شده، اعمال و اجرا می شود .